EEN KWALITATIEF HOOGSTAAND PRODUCT EN SERVICE

 

We streven er steeds naar om met ons gamma een glimlach op het gezicht van onze klanten te toveren (cfr. tevredenheidsonderzoek 2015). Alle producten die E-woodproducts verkoopt, zijn dan ook gemaakt met eerste kwaliteit hout en hebben een uiterst verzorgde afwerking. Daarnaast vinden wij ook een vlotte levering, hulp bij de montage en een goede afterservice erg belangrijk. Onze medewerkers zullen daarom altijd voor u klaarstaan om eventuele vragen te beantwoorden en u kunt alle in- en outdoormeubelen steeds komen bekijken in onze showroom. Het adres vindt u terug op onze contactpagina.

Op al onze producten geven wij 2 jaar garantie. Wij wensen een eerste kwaliteit hout te leveren, maar wensen ook onze klanten te informeren over de kenmerken van hout

Wilt u zelf een review schrijven over E-woodproducts? Dit kan op google maps via deze link. Links onderaan drukt u dan op "Een review schrijven". 

...picknicktafels de beste kwaliteit

.

UITSTEKENDE SERVICE

 

Wij onderscheiden ons op de volgende vlakken:

Service bij verkoop

  1. E-woodproducts is alle werkdagen (tijdens het hoofdseizoen: april - augustus) (9 - 13u) te bereiken via het volgende gsm-nummer: +32 484 13 78 50
  2. Vragen via e-mail (contact@e-woodproducts.be) worden binnen de 24 uur beantwoord.
  3. Aanvragen voor offertes worden binnen de 24 uur beantwoord.
 

Service bij levering

  1. E-woodproducts staat zelf in voor de leveringen. Op deze manier garanderen wij dat er zorg gedragen wordt voor de producten, en dat deze in een originele staat bij u toekomen.
  2. E-woodproducts levert snel. Wij kunnen de meeste producten binnen een periode van 2 werkdagen leveren.
  3. Persoonlijk contact bij levering. Wij overhandigen onze contactgegevens en geven u nog enkele tips in verband met uw aangekochte product(en).
 

Service bij facturatie

  1. Elke klant ontvangt een factuur. 
  2. De factuur wordt binnen de 10 werkdagen naar de klant via e-mail verstuurd.
  3. Indien de klant dit wenst, kan deze ook via de post verstuurd worden. 
 

Service bij nazorg

  1. Indien de klant niet tevreden was over zijn/haar ontvangen product(en), dan brengen wij dit probleem in orde.
  2. Informeren over onderhoudstips.